برگزاری جشنواره « آهوان» در سمنان
کد خبر: 3983251
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

برگزاری جشنواره « آهوان» در سمنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره رضوی «آهوان» در سمنان خبر داد و گفت: توجه به ارتقای دینی جامعه با محوریت سیره اهل بیت(ع) در تأثیرگذاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی بسیار مؤثر و کاربردی‌تر خواهد شد.

برگزاری جشنواره « آهوان» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 20 تیرماه در نشست مجازی چگونگی برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی به میزبانی سمنان با بیان اینکه این جشنواره با نام «آهوان» برگزار خواهد شد گفت: در برگزاری این جشنواره باید تاکید بر سیره اهل بیت(ع) باشد و بر ارتقای محتوای بیشتر بپردازیم که در آن سیره و مشی زندگی اهل بیت(ع) به عنوان اهداف جشنواره است.

فلاح با اشاره به اینکه در توجه به سیره اهل بیت(ع) دست برگزارکنندگان برای تاثیر گذاری بازتر خواهد بود یادآور شد: توجه به ارتقای دینی جامعه با محوریت سیره اهل بیت(ع) در تأثیرگذاری این جشنواره بسیار موثر و کاربردی‌تر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: فراخوان این جشنواره به عنوان پیشنهاد برای تصویب به بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارائه شده که در این راستا زمان اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی دهه فجر 1400 پیش‌بینی شده است.

سیدجلال فیاضی، معاون بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با پیشنهاد سمنان مبنی برای تعیین نام «آهوان» برای این جشنواره موافقت کرد و دیدگاههای خود را در خصوص اعتبارات مورد نیاز این جشنواره، توجه به محتوی جشنواره بیان کرد.

یادآور می‌شود که سایر مسئولان شرکت‌کننده در این وبینار نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص هرچه بهتر برگزاری این جشنواره پرداختند.

انتهای پیام
captcha