روند تأیید پرونده استخدامی مربیان قرآنی تسهیل شد/ تعویق آزمون استخدامی
کد خبر: 3983894
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
با مسئولیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران؛

روند تأیید پرونده استخدامی مربیان قرآنی تسهیل شد/ تعویق آزمون استخدامی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مربیان قرآنی که مشکلات اسنادی دارند چنانچه صحت فعالیتشان محرز شود با مسئولیت خودم پرونده‌ها را روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ تیرماه تأیید می‌کنم.

روند تایید پرونده استخدامی مربیان قرآنی تسهیل شدعلیرضا سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، دقایقی پیش طی تماس تلفنی در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: همه مربیان قرآنی که در احراز شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دچار مشکل شدند پرونده‌هایشان را جهت بررسی و تأیید از شهرستان به استان انتقال دهند.

وی افزود: مربیان قرآنی که مشکلات اسنادی دارند چنانچه صحت فعالیت مربیان برای من محرز شود با مسئولیت خودم پرونده‌ها را روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ تیرماه تایید می‌کنم تا جهت ثبت در سامانه به تهران ارسال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی در وزارت آموزش و پرورش به تعویق افتاد و ۲۵ تیرماه این آزمون برگزار نمی‌شود.

لازم به ذکر است؛ مربیان قرآنی چند ماهی است به جهت در دست نداشتن سند مالی و ابلاغیه و نیز محدودیت زمانی مدرک دچار سردرگمی شدند که امروز با این خبر خوشحال‌کننده مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امیدواریم فعالین قرآنی استان به بدنه آموزش و پرورش برگردند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۳:۲۰
0
0
باسلام و سپاس از پیگیری‌های جناب آقای پاداشی و تصمیم مدیر کل محترم خدا به شما خیر بدهد ان شاء الله
captcha