توزیع گوشت قربانی در بین ۱۰۰۰ خانوار مددجوی میاندوآب
کد خبر: 3985727
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

توزیع گوشت قربانی در بین ۱۰۰۰ خانوار مددجوی میاندوآب

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: به‌مناسبت عید قربان، گوشت‌های قربانی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در بین یک هزار خانوار مددجوی این شهرستان توزیع شد.

ارسالی| توزیع گوشت قربانی در بین ۱۰۰۰ خانوار مددجوی میاندوآبسرمست چوپان‌نژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به توزیع گوشت‌های قربانی در روز عید قربان، اظهار کرد: با کمک خیران و نیکوکاران این شهرستان ۱۸ رأس دام سبک و سنگین به‌مناسبت عید سعید قربان خریداری شده بود.

وی افزود: گوشت این دام‌ها پس از ذبح در بین یک هزار خانوار مددجوی میاندوآب توزیع شد تا در روز عید دل این خانواده‌ها نیز شاد شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ادامه داد: مجموع ارزش ریالی این گوشت‌ها قربانی ۲۰۰ میلیون تومان بود که به ازای هر خانواده یک کیلو گوشت تقسیم شد.

وی بیان کرد: در کنار گوشت‌های قربانی ۱۱۰ بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، قند و چای به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

چوپان‌نژاد یادآور شد: همدلی و همراهی نیکوکاران میاندوآب در روز عید قربان جای تقدیر و تشکر دارد که به‌صورت نقدی و غیرنقدی هدایایی خود را از چند روز مانده به عید قربان تحویل کمیته امداد دادند تا به دست نیازمندان برسد.

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha