خبرنگار ایکنا رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای «کرونا و راویان سلامت» را کسب کرد
کد خبر: 3985783
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

خبرنگار ایکنا رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای «کرونا و راویان سلامت» را کسب کرد

سمیرا محمدی، خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی رتبه دوم جشنواره رسانه‌ای «کرونا و راویان سلامت» را در بخش گفت‌وگو، کسب کرد.

ارسالی| خبرنگار ایکنا آذربایجان غربی رتبه برتر جشنواره رسانه‌ای «کرونا و راویان سلامت» را کسب کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا، ۳۱ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نتایج جشنواره رسانه‌ای «کرونا و راویان سلامت»، اظهار کرد: این جشنواره به همت کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، ۴۱ نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری استان شرکت کرده بودند که در مجموع ۲۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا درباره بخش‌های مختلف این جشنواره، ادامه داد: این جشنواره در ۱۰ بخش خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، فیلم، گزارش تصویری، عکس، پوستر، اینفوگرافی و تیتر برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از داوری آثار دریافت شده در بخش خبر نفرات برتر به ترتیب الهام غفاری، صادق حاجی حمزه‌لو و سونیا بدیع انتخاب شدند و در بخش گزارش به ترتیب عبدالله رحمانی، فائقه صدیقی و هادی خیری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آقاپور گفت: در بخش گفت‌وگو به ترتیب رقیه وکیلی از خبرگزاری فارس به‌عنوان نفر اول و سمیرا محمدی از خبرگزاری ایکنا به‌عنوان نفر دوم موفق به کسب مقام شدند و در بخش تیتر سینا افشاریان، سپیده خشمن و میثم محمدی به ترتیب به‌عنوان مقام‌های اول تا سوم برگزیده شدند.

وی، بهارک ساجد و حمید کارکن را نفر اول و دوم بخش پوستر و مصطفی باقری و پژمان ولی‌زاده را نفرات اول و دوم بخش اینفوگرافی معرفی کرد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا یادآور شد: در بخش یادداشت به ترتیب مرتضی حیدری و امین محمدزادگان نفرات اول، بهرنگ منتخبی و محمد مجنونی نفرات دوم و توحید محمودپور و عبدالسلام معروفی نفرات سوم شدند و در بخش فیلم به ترتیب صلاح‌الدین بابایی نفر اول، رعنا واعظی نفر دوم و امیرحسین ملازاده نفر سوم جشنواره را کسب کردند.

وی گفت: در بخش عکس به ترتیب زهرا طالعی، مجتبی اسماعیل‌زاده نفر دوم و نازنین رحمانی نفر سوم شدند و در بخش گزارش تصویری ربابه سیدیکانی، هادی جباردخت و محمد اسدزاده و زیبا محمدی به‌صورت مشترک مقام‌های اول تا سوم جشنواره را به‌دست آوردند.

آقاپور اظهار کرد: به‌دلیل شیوع کرونا مراسم اختتامیه به‌صورت غیرحضوری برگزار شد و با برندگان جشنواره توسط دبیرخانه تماس گرفته شده و تاریخ و ساعت مراجعه برای دریافت جایزه اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha