آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3985813
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کرمانشاه برگزار شد

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان، گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

علی امیرخانی، مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور امروز، ۱ مردادماه برگزار شد.

وی افزود: این آزمون ویژه مشمولین قانون الحاق یک تبصره به بند (۲) ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ مجلس شورای اسلامی و شیوه نامه‌های شماره ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۱۳۹۸/۹/۲، ۱۴۰/۴۰ مورخ ۱۳۹۹/۹/۵ و ۱۴۰/۵ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۰ وزارت آموزش و پرورش برگزار شده و شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای برگزاری آزمون داخلی به‌منظور تعیین حدنصاب بوده است.

امیرخانی تصریح کرد: مجری برگزاری این آزمون مرکز آموزش جهاددانشگاهی است و در استان کرمانشاه نیز آزمون توسط جهاددانشگاهی به بهترین نحو درحال برگزار شدن است.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۵۳۱ نفر از استان کرمانشاه در این آزمون شرکت داشتند، گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش و مجوز ستاد ملی کرونا، این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی در ادامه درخصوص آزمون و اعلام نتایج اولیه آن، افزود: افرادی که حدنصاب قبولی در آزمون را کسب کنند برای بررسی مدارک به کارگروه بررسی مدارک استان معرفی می‌شوند و نتیجه نهایی، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط اعلام می‌شود.

امیرخانی درخصوص اعلام نتایج نهایی نیز اعلام کرد: افرادی که به‌عنوان پذیرفته شده نهایی (قبولی دارای حدنصاب) معرفی شوند به‌همراه سایر مشمولین در سقف ظرفیت استخدام سالیانه اعلامی توسط سازمان به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره آموزشی یک‌ساله در رشته شغلی آموزگاری استخدام می‌شوند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: نتایج آزمون از طریق پروفایل شخصی داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha