آزمون استخدامی آموزشیاران و معلمان قرآن در آذربایجان‌غربی برگزار شد + عکس
کد خبر: 3985841
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

آزمون استخدامی آموزشیاران و معلمان قرآن در آذربایجان‌غربی برگزار شد + عکس

آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی، امروز، اول مردادماه همزمان با سراسر کشور از سوی جهاد دانشگاهی در آذربایجان‎غربی برگزار شد.

ارسالی| برگزاری آزمون آموزشیاران و معلمان قرآنی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی استان، سیدجعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‎غربی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان قرآنی در این استان همزمان با سراسر کشور، بیان کرد: در این آزمون تعداد ۸۶۰ نفر داوطلب استخدامی نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در آذربایجان‌غربی شرکت کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت فاصله اجتماعی و سهولت شرکت افراد در این آزمون سه حوزه آزمونی شامل شهرستان‌های ارومیه، خوی و میاندوآب در نظر گرفته شد.

ایرانی ادامه داد: در حوزه میاندوآب که کلیه شهرهای جنوب استان را تحت پوشش قرار می‌داد ۴۲۸ داوطلب شامل ۳۶۴ نفر زن و ۶۷ نفر مرد و در حوزه خوی که کلیه شهرهای شمال استان را شامل می‌شد، ۳۲۱ داوطلب شامل ۲۶۵ نفر مرد و ۵۶ زن و در حوزه ارومیه شهرستان‌های ارومیه، اشنویه و نقدی را شامل می‌شد، ۱۱۱ نفر داوطلب شامل ۸۳ زن و ۲۸ مرد در این آزمون شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: رعایت کامل فاصله اجتماعی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با تقدیم ماسک به داوطلبان، گندزدایی محل آزمون قبل و بعد از آزمون، عدم اخذ اثر انگشت در تمام مراحل آزمون از اقدامات دیگر بهداشتی در دستور کار اجرای این آزمون بود.

انتهای پیام
captcha