استفاده از ظرفیت‌های ملی اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد
کد خبر: 3987353
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

استفاده از ظرفیت‌های ملی اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد

امام جمعه رویان گفت: استفاده از ظرفیت‌های ملی باید راهبرد دولت آتی در حل مشکلات باشد زیرا ایران از لحاظ ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تولید و مزیت‌های اقتصادی دارای پتانسیل‌های بسیاری است.

استفاده از ظرفیت‌های ملی اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان امروز 8 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اولویت‌های دولت سیزدهم به خصوص در زمینه حل مشکلات اقتصادی و تولید در کنار مانع‌دایی از توسعه اقتصادی کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌های ملی باید راهبرد دولت آتی در حل مشکلات باشد.

وی ادامه داد: ایران از لحاظ ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تولید و مزیت‌های اقتصادی دارای پتانسیل‌های بسیاری است زیرا ایران منابع بسیار غنی طبیعی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری عظیمی دارد که دولت باید برای حل مشکلات کشور از آن‌ها به خوبی بهره بگیرد.

امام جمعه رویان با بیان اینکه شناسایی توانمندی‌ها و همچنین کمبودها در کنار موانع تولید و توسعه باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم باشد، گفت: سرمایه‌های طبیعی و نیروی انسانی دو بال راهبرد توسعه اقتصادی و رفع مشکلات محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به توافق نخست‌وزیر عراق با آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از این کشور افزود: ما به نوبه خودمان از این توافق که در آن خروج دوهزار و ۵۰۰ نیروی تروریست آمریکایی از عراق و باقی ماندن دوهزار و ۵۰۰ مستشار این کشور به بهانه آموزش تاکید شده خوشبین نیستیم چرا که نفس حضور آمریکا در منطقه چیزی جز شرارت آفرینی و فتنه‌انگیزی نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha