تراز علمی و نیروی جوان دو شاخصه موفق جهاددانشگاهی
کد خبر: 3988124
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

تراز علمی و نیروی جوان دو شاخصه موفق جهاددانشگاهی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی، به‌عنوان یکی از مراکز مهم علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور در طول مدت خدمت خود از بالاترین سطح تراز علمی و نیروی انسانی جوان متخصص برخوردار بوده است، گفت: این ویژگی‌ها از جمله شاخصه‌های موفقیت این نهاد انقلابی است.

تراز علمی و نیروی جوان دو شاخصه موفق جهاد دانشگاهی

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری در گفت‌و‌گو با ایکنا از سمنان، یکی از مهمترین شاخص‌ها برای ارزیابی و موفقیت مراکز علمی را تراز علمی و نیروی انسانی دانست و گفت: جهاددانشگاهی یکی از مراکز مهم علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور است که در طول مدت خدمت خود از بالاترین سطح تراز علمی و نیروی انسانی متخصص برخوردار بوده که این از شاخصه‌های موفقیت این نهاد انقلابی است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با توجه به همین دو مؤلفه بخصوص نیروهای جوان در همه زمینه‌ها تحرک بخشی خوبی داشته، اظهار کرد: فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، ایجاد مراکز تحقیقاتی در زمینه سلول‌های بنیادین، حوزه نانو و فناوری از نمونه‌های بارز فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی است.

خجسته‌پور ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه در بیانات خود به ویژگی‌ها و روحیه جهادی، جوان و تلاش جهادی مجموعه جهاددانشگاهی به‌عنوان نهاد علمی در کشور اشاره می کنند که در این راستا ایشان قطعاً با شناختی که از جهاددانشگاهی و فعالیت‌های درخشان این نهاد دارند مکرراً از نقش تأثیرگذار این نهاد در توسعه و پیشرفت علمی کشور یاد می‌کنند و به آینده علمی و دستاوردهای درخشان آن امیدوار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد تا این دو مؤلفه مهم، یعنی استفاده از نیروهای جوان با پشتوانه علمی و بستر علمی، در همه زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد.

به گفته وی؛ جهاددانشگاهی امروز بهترین الگو برای تلاش جهادی در کشور است که بر این اساس ما در همه امور نیازمند الگوهای مناسب در کشور هستیم و امروز جهاددانشگاهی بهترین الگو برای تلاش جهادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ما همیشه از علاقه‌مندان به مجموعه جهاددانشگاهی بوده، هستیم و خواهیم بود یادآور شد: در هر جا هم که توفیق خدمت داشتیم، تعاملات خوب و مناسبی با مجموعه جهاددانشگاهی خواهیم داشت چرا که معتقدیم شرایط کشور به گونه‌ای است که نیازمند تلاش جهادی هستیم و برای اینکه تلاش جهادی داشته باشیم نیازمند الگو هستیم.

انتهای پیام
captcha