راه‌اندازی حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان
کد خبر: 3990047
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

راه‌اندازی حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان

حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان برای ایام محرم برنامه‌هایی همچون کتابت زیارت عاشورا، سخنرانی، شب شعر و مقتل‌خوانی تدارک دیده است.

راه‌اندازی حسینیه دانشجویی جهاددانشگاهی زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی زنجان در ایام محرم اقدام به راه‌اندازی حسینیه دانشجویی کرده و دانشجویان می‌توانند از طریق سایت roytab.ir و صفحه اینستاگرام به نشانی @znuclop از برنامه‌های این حسینیه بهره‌مند شوند.

شب شعر جمع آیینه‌ها با شعرخوانی 10 شاعر برجسته کشور از جمله رضا اسماعیلی، عالیه مهرابی، عمار موحد، سیدعلی لواسانی، مجتبی حاذق، سعید مبشر، سیدضیا‌ءالدین موسوی، عارف ساسانی، محمدحسن اسفندیارپور و زهرا مجیدی 25 مردادماه ساعت 22 به‌طور زنده پخش می‌شود.

مسابقه خوشنویسی کتابت فرازهایی از زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های حسینیه دانشجویی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه قلم و کاغذ خوشنویسی به دفتر کانون‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واقع در دانشگاه زنجان مراجعه کنند. زمان تحویل لوازم از اول تا پنجم محرم و زمان تحویل آثار ششم محرم است. آثار خوشنویسی به صورت نمایشگاه مجازی، هشتم محرم در صفحه اینستاگرام به نمایش درمی‌آید.

زمان برگزاری سلسله نشست‌های سخنرانی با حضور ابوالقاسم اجاقلو، عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان 30 مرداد تا اول شهریور ساعت 21 است. مسابقه کتابخوانی آنلاین با کتاب «آفتاب در مصاف» تألیف آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، 13 شهریورماه ساعت 11 برگزار می‌شود.

همچنین در این حسینیه برنامه مقتل‌خوانی نیز تدارک دیده شده است که در ساعت 23 بیست و پنجم مردادماه با گویندگی نسرین کرمزاده به فرازی از روایت‌های عاشورا خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha