کسب رتبه دوم خبری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان
کد خبر: 3997429
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

کسب رتبه دوم خبری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کسب عنوان دوم این اداره کل در بخش عملکرد خبری استانها در پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اختلاف دو دهم درصد با استان اول گروه خود در سال گذشته خبر داد.

کسب رتبه دوم خبری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز 23 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها با بیان اینکه این اداره کل در سال 99 با کسب 93/5 امتیاز در رتبه دوم استانهای گروه سوم کشور قرار گرفت گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال گذشته از نظر کمی دو هزار و 127 خبر تولید و در سایت این اداره کل اطلاع رسانی کرده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که امتیاز سمنان از استان گروه اول (گیلان) نیم امتیاز بیشتر و نسبت به استان اول گروه دوم (ایلام) یک دهم درصد کمتر است.

فلاح با تاکید بر اینکه سمنان در ارزیابی عملکرد خبری استانها در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد در بازه زمانی سه ماه سوم سال گذشته نیز با کسب 94 امتیاز در صدر استانهای گروه خود قرار گرفته یادآور شد: این اداره کل در این ارزیابی در فاصله زمانی اول دی تا سی‌ام اسفند 99 موفق به تولید و ارائه 549 خبر شد و رتبه اول را در بین استانهای گروه سوم به خود اختصاص داد.

انتهای پیام
captcha