بازگشایی ۵۸۳ مدرسه در سمنان
کد خبر: 4006895
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

بازگشایی ۵۸۳ مدرسه در سمنان

مدیرکل آموزش و پروش استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد معلمان در سراسر استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: ۵۸۳ مدرسه استان بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی ۵۸۳ مدرسه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، 29 مهر در جمع خبرنگاران در خصوص واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان گفت: ۹۰ درصد از معلمان استان واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان سمنان نیز واکسن کرونا دریافت کردند، افزود: عملیات واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به احتمال بازگشایی مدارس از سوی ستاد کرونا و وزارت خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا آن دسته دانش‌آموزان و معلمان جا مانده با همکاری علوم پزشکی سمنان و شاهرود سریعاً واکسینه شوند.

دستورانی با اشاره به اینکه از نیمه دوم آبان‌ماه مدارس با جمعیت ۱۰۰ الی ۲۵۰ نفر را بازگشایی خواهند شد متذکر شد: به زودی در ۲۵۰ مدرسه شهری و روستایی سطح استان کلاس‌های حضوری برگزار می‌شود.

به گفته وی؛از اول مهرماه ۳۳۳ مدرسه با ۱۸ هزار دانش‌آموز کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار کرده و در حال فراگیری درس هستند.

انتهای پیام
captcha