تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد
کد خبر: 4016881
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد گفت: به همین دلیل در طول 42 سال اخیر این تفکر به هر عرصه‌ای که ورود کرد کارهای غیر ممکن، ممکن شد.

تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شب گذشته 6 آذر در جمع رزمندگان و بسیجیان منطقه رودبار شهرستان دامغان با بیان اینکه خاک این منطقه از دامغان عالم خیز است گفت: بسیجیان و پاسداران بسیاری از این منطقه مشغول خدمتند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه منطقه رودبار شهرستان دامغان و به ویژه شهرهای دیباج و کلاته رودبار شهدای گرانقدر و پرشماری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده‌اند، افزود: ملت ما برای جاری و ساری کردن احکام خداوند همه چیزشان را در طبق اخلاص گذاردند و تاکنون در عرصه های مختلف بیش از 220 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند.

به گفته دامغانی؛ کسانی که امروز در داخل و خارج کشور شعار مردم‌داری می دهند ولی به دنبال سوء استفاده از این شعار هستند بدانند آن روزی که آنها وجود نداشتند، امام امت اعتقاد قلبی داشت که مردم حاشیه نیستند بلکه اصل هستند، امام با تشکیل بسیج این باور را در عمل ثابت کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان این مهم که فلسفه حکومت دینی ما نقش‌آفرینی حداکثری مردم در بستر احکام اسلام و عمل صالح بوده یادآور شد: هیچ فرد و جریانی اجازه ندارد مردم را ابزار رسیدن به مطامع خود بداند.

دامغانی با تاکید بر اینکه هدف، زمینه‌سازی ظهور و ساختن تمدن اسلامی و حکومت دینی به کمال رسیدن مردم و قرب الهی است یادآور شد: شهدا بهترین تجارت را دراین دنیا انجام دادند، رزمندگانی که امروز در محضر آنها هستیم، در عرصه حکومت دینی عرصه جهاد برای آنها فراهم شد؛ که در این راستا امروز نیز در عرصه محرومیت‌زدایی، آبادانی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عرصه جهاد مهیا است.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد، متذکر شد: اصل حکومت مردم سالاری دینی حضور مردم است، در سال‌های اخیر مردم ما به شدت دچار مشکل شدند و کشور ما برای چندین سال به عقب رانده شد، زیرا دولتمردان وقت اعتقادی به توان و اراده مردم و تفکر بسیجی و جهادی نداشتند.

به گفته فرمانده سپاه استان؛ تاریخ مردم بنی اسرائیل در زمان حضرت موسی، کسانی که غدیر را پس از پیامبر(ص) فراموش کردند و کسانی که در عاشورا برابر امام خود ایستادند را به خاطر دارد و امروز تاریخ شاهد ملتی است که از مردم دوران رسول الله(ص) بهترند، زیرا آنها علی رغم همه فشارها پای استقلال و امنیت کشورشان و آرمان‌های انقلابشان ایستاده اند.

انتهای پیام
captcha