عرفان کاذب؛ راهبرد دشمن در تهاجم فرهنگی
کد خبر: 4017031
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

عرفان کاذب؛ راهبرد دشمن در تهاجم فرهنگی

استاندار سمنان با بیان اینکه عرفان کاذب و حمله به اعتقادات راهبرد دشمن در تهاجم فرهنگی است گفت: برای دفع این خطر باید مراقب بود تا افراد در دام طراحان این نوع تهاجم قرار نگیرند.

عرفان کاذب؛ راهبرد دشمن در تهاجم فرهنگی است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 7 آذر در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با اشاره به اینکه امروز تهاجم فرهنگی، هدف اصلی دشمن در راستای آسیب رساندن به‌نظام جمهوری اسلامی است  گفت: ضروری است تا به صورت بسیار جدی برابر آن هوشیار و آگاه باشیم.

وی تهاجم نظامی را اولین هدف و تهاجم فرهنگی را دومین راهبرد دشمن برشمرد و گفت: اما تهاجم فرهنگی آهسته و آرام رخ می‌دهد که در این راستا امروز جزو برنامه‌های اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرارگرفته است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در تهاجم فرهنگی، افراد تشویق به استقبال می‌شوند متذکر شد: ابتدا دشمن اعلام دوستی و رفاقت می‌کند که باید نسبت به زوایای مختلف تهاجم فرهنگی به منظور مقابله با آن، شناخت داشته باشیم.

به گفته وی ورود به عرفان‌های کاذب و حمله به اعتقادات و دین از جمله روش‌های دشمن در این خصوص است.

هاشمی با بیان اینکه در جنگ نظامی، مهاجم مشخص و درگیر مرزها هستیم اظهار کرد: در تهاجم فرهنگی، تفکرات و مغزها، مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت و بر همین اساس گستره وسیعی از انسان‌های یک جامعه، مورد هدف دشمنان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha