فعالیت واحدهای راکد تولیدی در سمنان
کد خبر: 4017393
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

فعالیت واحدهای راکد تولیدی در سمنان

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای رونق واحدهای تولیدی این استان گفت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال و راه‌اندازی واحدهای راکد در این استان پیگیری می‌شود.

فعالیت واحدهای راکد تولیدی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شب گذشته 8 آذر در نشست جلسه هم‌اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان با بیان اینکه فعالیت و راه‌اندازی واحدهای راکد فعلی در راستای اجرای مصوبات ستاد رونق تولیدی بانکهاست گفت: راه‌اندازی واحدهای راکد تولیدی و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای فعال کنونی در رونق اقتصادی استان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای حفظ وضعیت مطلوب واحدهای تولیدی در دستور کار است اظهار کرد: علاوه بر تلاش برای راه‌اندازی واحدهای راکد تلاش می‌کنیم تا تولید استان نیز تقویت شود.

هاشمی از توجه به معیشت، اقتصاد و کسب و کار را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و افزود: یکی از برنامه‌های اصلی در حوزه تولید افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: بانک‌های عامل استان سمنان برای کمک به بخش تولیدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی کنند.

استاندار سمنان بر ضرورت اهتمام بانک‌های عامل در راستای رفع موانع تولید و ارتقا شاخص اشتغال در این استان تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌ها به این مهم توجه نکرده برخوردهای لازم انجام می‌شود.

هاشمی بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد تأکید کرد و گفت: برای توسعه استان در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی باید از ظرفیت نخبگان بهره گرفت.

انتهای پیام
captcha