ساخت درب حرم امامین عسکریین(ع) سامرا در سمنان
کد خبر: 4017605
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

ساخت درب حرم امامین عسکریین(ع) سامرا در سمنان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از آماده‌سازی کارگاه ساخت جایگاه درب حرم امامین عسکریین(ع) سامرا در استان سمنان خبر داد.

ساخت درب حرم امامین عسکریین سامرا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جبار دوست‌محمدیان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان امروز، 10 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت 2 باب سقاخانه امامزاده سیدمحمد سامرا در دستور ساخت قرار گرفت گفت: کارگاه ساخت این 2 سقاخانه شهرستان در مهدیشهر برپا شده و در حال ساخت است.

وی ادامه داد: سازه اصلی این سقاخانه ساخته و طی مراسمی با حضور مردم در استان سمنان برای نصب در امامزاده سیدمحمد سامرا انتقال داده خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از آماده‌سازی کارگاه ساخت جایگاه درب حرم امامین عسکریین(ع) سامرا در استان خبر داد و افزود: افتتاحیه و رونمایی از این کار نیز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در میلاد حضرت زینب(س) و با حضور مردم استان سمنان انجام می‌شود.

وی در خصوص مراحل برای ساخت درب حرم امامین عسکریین(ع) اظهار کرد: پس از این افراد متخصصی که قصد دارند در حوزه قلم‌زنی و همچنین طلاکاری فعالیت کنند در استان سمنان حضور پیدا می‌کنند و در ساخت درب همکاری می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سمنان با اشاره به تعهدات استانی این ستاد یادآور شد: تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان امسال کمک برای ساخت تل زینبیه به نام صحن حضرت زینب کبری(س) و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و ترفیع گنبد امام حسین(ع) و ساخت حرم امامین جوادین(ع) و در سامرا امامین عسکرین(ع) است.

انتهای پیام
captcha