اجرای طرح‌های سلامت‌محور در سمنان
کد خبر: 4017647
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

اجرای طرح‌های سلامت‌محور در سمنان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اجرای طرح‌های سلامت‌محور سپاه در راستای مقابله با ویروس کرونا در سمنان خبر داد و گفت: اجرای طرح لبیک، سفیران سلامت و طرح شهید سلیمانی از مهمترین این طرح‌هاست.

اجرای طرحهای سلامت‌محور در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عصر روز گذشته، 9 آذر در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تلاشگران حوزه سلامت از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز با ایثار و از خودگذشتگی بسیار در تلاش برای تأمین سلامت و ارتقای سطح سلامت مردم هستند.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی حوزه بهداشت و درمان در راستای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: سپاه استان سمنان نیز از ابتدای شیوع این بیماری با مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی به مردم همکاری داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از جمله طرح‌های سلامت‌محور سپاه در راستای مقابله با ویروس کرونا را اجرای طرح لبیک، سفیران سلامت و طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: تلاش در این حوزه تا مهار و توقف کامل چرخه انتقال ویروس کرونا ادامه دارد.

خالقیان متذکر شد: امروز نیز در آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برای مدیریت بیماری کرونا و خدمت‌رسانی به مردم را داریم.

کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اجرای طرح‌های سلامت‌محور به‌ویژه در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: همراهی و تعامل سپاه استان سمنان در این راستا قابل تقدیر و بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی حفظ و ارتقای سلامت مردم از مهمترین اهداف مشترک حوزه سلامت با سپاه استان سمنان است که در این راستا ارائه بهترین خدمات به مردم یک رسالت مهم است که باید مورد توجه همه مسئولان در هر پست و جایگاهی باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر همراهی و تعامل دیگر سازمان و ارگان‌های استان سمنان در راستای حفظ و مدیریت سلامت مردم تأکید کرد و از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای تعاملات هر چه بیشتر با سپاه در راستای خدمات‌رسانی به مردم خبر داد.

دیابی، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه در سطح استان سمنان 6 درمانگاه سپاه با ظرفیت بالا مشغول ارائه خدمت به مردم است متذکر شد: هدف سپاه قائم آل محمد(عج) استان کمک به مجموعه سلامت این استان است.

انتهای پیام
captcha