عملیاتی‌ شدن پروژه‌های نیمه‌تمام در سمنان
کد خبر: 4018286
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

عملیاتی‌ شدن پروژه‌های نیمه‌تمام در سمنان

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در لایحه بودجه فعلی، بودجه عملیاتی‌تر شده است که جای تقدیر دارد افزود: تلاش داریم تا پروژه‌های نیمه تمام سمنان را به سرانجام برسانیم.

لزوم رویکرد عدالت‌محوری بودجه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی امروز 13 آذر در شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه دارایی، پول و دلارهای نفتی ما توسط دشمنان نظام بلوکه شده و مشکلات اعتباری را برای کشور بوجود آورده اظهار کرد: ما باید وضعیت اعتباری کشور را درک کنیم و تمام مسئولین دست به دست هم داده و دستگاههای نظارتی توجه داشته باشند تا منابع مالی ما به هدر نرود.

وی ادامه داد: از استاندار سمنان انتظار داریم که مدیریت کنند تا منابع موجود مالی را به بهترین نحو ممکن استفاده شود که در این راستا عدم طولانی شدن پروژه‌ها نیز از دیگر مولفه‌هایی است که با نظارت دقیق باید در دستور کار قرار گیرد زیرا مجلس و دولت بنا بر اصلاح ساختار بودجه دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در لایحه بودجه فعلی، بودجه عملیاتی‌تر شده است که جای تقدیر دارد افزود: تلاش داریم تا پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه را به سرانجام برسانیم.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، بر لزوم رویکرد عدالت‌محور به بودجه تاکید کرد و گفت: بودجه، الگوی تشخیص رفتار عدالت گونه در دین مبین اسلام است و نیاز است تا حفظ و حراست شود.

به گفته وی؛ ارتقاء بودجه نیازمند یک تلاش جمعی و همگانی است که بر این اساس به عنوان نماینده مردم، به قدر تلاش خود توانستیم اعتبارات ملی را برای حوزه انتخابیه اخذ کنیم که نیاز است این اعتبارات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی کم آبی را مهمترین معضل جدی امروز استان سمنان برشمرد و افزود: مشکل اصلی ما تامین آب برای استان است و لذا مساله آب باید جدی گرفته شود.

گلرو ضمن گلایه از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: باید از تعطیل شدن صنایع توسط بانک‌ها با توجه به تاکیدات ریاست ‌جمهور، جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha