مباحث اخلاقی و تربیتی در خانواده‌ها ضروری است
کد خبر: 4019180
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

مباحث اخلاقی و تربیتی در خانواده‌ها ضروری است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید برتوجه به مباحث تربیتی و اخلاقی در خانواده‌ها گفت: متاسفانه در خانواده‌ها به مسایل رفتاری، اخلاقی و تربیتی توجه لازم همانند مسایل مادی نمی‌شود.

مباحث اخلاقی و تربیتی در خانواده‌ها ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 16 آذر در آغاز طرح نماز ویژه مادران و همسران پرسنل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه نکردن به مباحث تربیتی و اخلاقی در خانواده را یک نقص فرهنگی دانست و افزود: در حالی که برای برخی از مسائل ساده از جمله خریدن کالا و مباحث روزه مره بسیار مشورت می‌کنیم در خصوص مسائل فرهنگی، اخلاقی و تربیتی فرزندان خود مشورت و همفکری صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: برخی از مسائل اخلاقی و تربیتی نظیر اخلاق، انسانیت، وفای به عهد ضروری است که لازم است خانواده‌ها در خصوص این مسائل نیز برای ترویج بین فرزندان و اعضای خانواده تلاش و فعالیت بیشتری کنند.

فلاح برگزاری این کارگاه آموزشی را با هدف ارائه آموزش در کسب برخی از مهارتها در خصوص نماز و قرآن دانست و افزود: از مباحث این کارگاه دو روزه باید برای انتقال به فرزندان در جهت تربیت صحیح و ارتقای مباحث اخلاقی نهایت استفاده را کرد.

این طرح توسط شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شده است.

همچنی در این طرح  آموزشی دو روزه  استاد فاضلی، مباحثی در خصوص اهمیت نماز و لزوم توجه به ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها و آموزش فرزندان ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha