جهاددانشگاهی همواره الگوسازی کرده است
کد خبر: 4019393
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

جهاددانشگاهی همواره الگوسازی کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره الگوسازی کرده است یادآور شد: حرکت کردن بر لبه‌های دانش روز دنیا، کار سختی است و جهاددانشگاهی به خوبی از عهده این مهم برآمده است.

جهاددانشگاهی الگو ساز است

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امروز، 17 آذر در دیدار از خبرگزاری ایسنا و ایکنا گفت: این رسانه‌ها در سطح استان، ملی و بین‌المللی تأثیرگذار هستند. 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی و مجموعه‌های زیرنظر آن همواره الگو بوده است اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که همواره در لبه‌های علم و دانش حرکت کرده و از همین رو منشأ خدمات شایانی در این چند دهه بوده است.

فلاح جهاددانشگاهی را نهادی رو به جلو و انقلابی برشمرد و افزود: نام جهاددانشگاهی حقیقتاً زیبنده این نهاد انقلابی است چرا که جهاددانشگاهی همواره حرف روز را زده و در لبه‌های دانش روز دنیا حرکت کرده است.

فلاح با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره الگوسازی کرده است یادآور شد: حرکت کردن بر لبه‌های دانش روز دنیا، کار سختی است و جهاددانشگاهی به خوبی از عهده این مهم برآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ورود به حوزه نوآوری در بخش فرهنگ و هنر، گفت: اگر جهاددانشگاهی و دیگر نهادها در این بخش و به ویژه در حوزه فرهنگ عمومی، ایده و طرح خلاقانه‌ای داشته باشند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آن حمایت می‌کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از ایجاد مرکز نوآوری در حوزه فرهنگ و هنر به عنوان یکی از اهداف این اداره کل در استان خبر داد و افزود: ایجاد مراکزی نظیر مراکز رشد و مراکز نوآوری در حوزه فرهنگ عمومی می‌تواند به تحرک بیشتر در این حوزه کمک کند لذا از هر ایده خلاقانه‌ای در این بخش استقبال و حمایت می‌کنیم.

سیدمحمدعلی شاهمیری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی سمنان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد گفت: جهاددانشگاهی که نهادی فرهنگی، پژوهشی است علاوه بر فعالیت‌های مختلف سنجش افکار، علمی و فرهنگی در عرصه اطلاع‌رسانی دارای دو خبرگزاری است.

وی خبرگزاری دانشجویان ایسنا و نیز خبرگزاری قرآنی ایکنا را از مراکز مهم خبری این نهاد دانست و افزود: این مراکز از رسانه‌های فعال در استان سمنان هستند.

انتهای پیام
captcha