گره‌گشایی از کار مردم بهترین معروفات است
کد خبر: 4020984
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

گره‌گشایی از کار مردم بهترین معروفات است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا و گره‌گشایی از مردم وظیفه دولتمردان است گفت: امروز مردم با دشواری‌هایی روبرو هستند که کمک برای حل مشکلات زندگی مردم در زمره مهم‌ترین و بهترین معروفات است.

گره‌گشایی از کار مردم بهترین معروفات است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 23 آذر در نشست شورای اداری استان سمنان  با بیان اینکه خدمت به مردم رسالت بزرگ برای همه مسئولان است گفت: مسئولان ما باید تلاش کنند که رفتارشان برای رضای خدا باشد.

وی ادامه داد: عبادت مهم است اما خداوند از بندگان خود عبودیت می‌خواهد که در این راستا عبودیت خداوند آن است که گفتار، رفتار و اعمالمان برای خدا باشد چرا که اصل او است و اگر رفتارمان برای خدا باشد می‌توانیم بهترین کارها را صورت دهیم.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه فرصت زندگی کوتاه است و لذا باید آن را برای خدمت به خلق قدر دانست، افزود: ما به دنیا آمده‌ایم تا به درجه بندگی برسیم.

مطیعی اظهار کرد: خدمت به بندگان خدا و گره‌گشایی از مردم وظیفه دولتمردان است که بر این اساس امروز مردم با دشواری‌هایی روبرو هستند که کمک برای باز کردن گره از زندگی مردم در زمره مهم‌ترین و بهترین معروفات است.

انتهای پیام
captcha