مبلغان دینی سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند
کد خبر: 4024151
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

مبلغان دینی سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند

امام جمعه دامغان با بیان اینکه مبلغان دامغانی به سبک زندگی توجه داشته و آنرا ترویج کنند، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و مقوله جمعیت یکی از دغدغه‌های مهم رهبری است.

مبلغان دینی سبک زندگی اسلامی را ترویج کنند

به گزارش ایکنا زا سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان،امام جمعه دامغان عصر روزگذشته 6 دی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و کنونی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه مبلغان دامغانی به سبک زندگی توجه داشته باشند، گفت: از آنجا که جمعیت و سبک زندگی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است باید به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: مبلغان خانواده‌ها و جوانان را نسبت به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی مطلع سازند که در این راستا رسالت مبلغان تبلیغ حکیمانه دین مبین اسلام است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خدمتگزاری به اسلام و مردم به ما آرامش می‌دهد و باید تلاش بر آن باشد تا در دوران مدیریت منشأ خدمات ماندگار و مؤثر باشیم، گفت: سنت تغییر و تحول زمینه را فراهم کرده و امیدواریم که تبلیغات اسلامی در راستای اجرای مأموریت‌های خود موفق باشد.

حجت‌الاسلام ملکیان، رئیس جدید تبلیغات اسلامی دامغان نیز با تاکید بر اینکه تبلیغ اسلام و انقلاب وظیفه آحاد مردم است یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانات خود اشاره دارند که دشمن در مقابل شما جبهه است شما هم باید جبهه تشکیل دهید و این جز با حضور مردم محقق نخواهد شد.

یادآور می‌شود  در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام حسین صبوری، حجت‌الاسلام ملکیان به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی دامغان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha