برگزاری مراسم اختتاميه جشنواره «طراوت» در سمنان
کد خبر: 4027519
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

برگزاری مراسم اختتاميه جشنواره «طراوت» در سمنان

مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری طراوت از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره طراوت در روز چهارشنبه بیست و دوم دی ماه خبر داد.

برگزاری مراسم اختتاميه جشنواره طراوت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدصادق طحان، مدير اجرايی جشنواره فرهنگی هنری طراوت امروز، 20 دی در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتاميه جشنواره طراوت در سمنان 22 دی با حضور استاندار سمنان، نماينده ولی‌فقيه در استان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در باغ موزه دفاع مقدس سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه 380 اثر از 26 استان کشور در 14 بخش به اين جشنواره ارسال شده است که از برگزيدگان تقدير می‌شود اظهار کرد: هدف از برگزاری اين جشنواره رشد و اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده است.

طحان همگرایی و هم‌افزایی ملی در حوزه تولید و نشر محتوای اجتماعی و هنری در حوزه عفاف و حجاب، تحکیم پیوند بین دین هنر و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، شناسایی و معرفی فعالان ترویج فرهنگ حجاب وعفاف و تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

مدير اجرايی جشنواره فرهنگی هنری طراوت  اين جشنواره در موضوعات حجاب از نگاه ادیان و اقوام، زیبایی‌های حجاب، حجاب قانون‌مداری، حق شهروندی، حجاب شکوه بندگی، کرامت انسانی، نقش مردان در جامعه‌ای عفیف و حجاب هویت اسلامی، اصالت ایرانی برگزار می‌شود.

مدير اجرايی جشنواره فرهنگی هنری طراوت یادآور شد: اين مراسم به صورت زنده از فضای پيام‌رسان روبيکا به آدرس https://rubika.ir/basiratsemnan پخش می‌شود.

به گفته وی این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل حوزه هنری استان سمنان و سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha