راهیابی ۱۲ کانون فرهنگی سمنان به مرحله کشوری رویداد فهما
کد خبر: 4027870
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

راهیابی ۱۲ کانون فرهنگی سمنان به مرحله کشوری رویداد فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از انجام داوری مرحله استانی سومین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: ۱۲ کانون به انتخاب هیئت داوران به مرحله کشوری راه یافتند.

راهیابی 12 کانون فرهنگی سمنان به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان امروز، 21 دی در جلسه داوری و ارزیابی کانون‌ها گفت: کانون‌های منتخب و راه‌یافته به مرحله استانی، بر اساس شاخص‌های اعلام شده داوری و منتخبین هر رواق به مرحله کشوری انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: از بین ۲۶۶ کانون فرهنگی ـ هنری این استان که در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده‌اند، ۱۲ کانون برای داوری در مرحله استانی در دو بخش اصلی و تکمیلی انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی به شرایط داوری و ارزیابی کانون‌ها اشاره کرد و افزود: کسب ۶۰ تا ۷۰ درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوز الکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد امتیاز در رواق‌های نور و یک رواق از شبستان هنر از شاخص‌های عمومی انتخاب کانون‌های برتر در هر رواق است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان متذکر شد: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد با شعار به توان مردم طراحی شده و شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق زیر مجموعه با عنوان‌های ترنج، دانش، رسانه، سرود، فناوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از ۴۰ برنامه را در بردارد.

انتهای پیام
captcha