سبک زندگی فاطمی در خانواده معنوی تجلی پیدا می‌کند
کد خبر: 4031183
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

سبک زندگی فاطمی در خانواده معنوی تجلی پیدا می‌کند

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه حضرت زهرا(س)به عنوان الگوی بی‌بدیل زنان در خانواده و اجتماع است گفت: سبک زندگی فاطمی در خانواده معنوی تجلی پیدا می‌کند.  

سبک زندگی فاطمی در خانواده معنوی تجلی پیدا می‌کند

به گزارش ایکنا از سمنان، حميد دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان شب گذشته، 4 بهمن در جشن مادران بهشتی  که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و تجلیل روز زن و با حضور همسران پایوران ستاد سپاه استان برگزار شد حضرت فاطمه(س) را الگوی بارز معنویت و اخلاق  به ویژه برای مادران و همسران شهدا دانست و گفت: زندگی با برکت و پر از افتخار حضرت زهرا(س) الگوی بارز برای برهه‌های مختلف جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز خصایص و ویژگی‌های ارزشمند این اسوه اخلاق در مادران و همسران شهدا به روشنی مشهود است و ما در مقابل عظمت مادران شهدا شرمنده‌ایم.

دامغانی با اشاره به ارادت و توسل قلبی رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی به حضرت زهرا(س) در شرايط‌های سخت اظهار کرد: بررسی خاطرات دوران دفاع مقدس، به نقش مادری حضرت زهرا(س) اشاره دارد و  نقش مادری حضرت زهرا(س) امروز نیز برای ما ملموس و قابل درک است.

به گفته وی؛ سبک زندگی فاطمی در بین بانوان جامعه ما جاری است و این  سبک زندگی در خانواده معنوی ظهور و بروز پیدا می‌کند.

دامغانی با بیان اهمیت حمایت کانون خانواده درنقش‌آفرینی پاسداران در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: از زحمات  و مجاهدت‌های همسران پاسداران در تربیت و پرورش نسل انقلابی  تقدیر و تشکر می‌‌کنیم.

انتهای پیام
captcha