بستری شدن 9 بیمار مبتلا به کرونا در سمنان
کد خبر: 4031780
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

بستری شدن 9 بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 9 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

بستری شدن 9 بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امروز 7 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران و با اشاره به آخرین وضعیت بستری‌ها در این استان گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵1 هزار و 496مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر اینکه در شبانه‌روز گذشته و از 6 لغایت امروز 7 بهمن ماه، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 9 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند اظهار کرد: به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و 964 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان افزود: علاوه بر این در این مدت ۴۰هزار و 532 بیمار نیز در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و 835 نفر رسید یادآور شد: همکاران ما در مراکز واکسیناسیون آماده تکمیل واکسیناسیون شهروندان در ۶ شهرستان تحت پوشش دانشگاه هستند.

به گفته وی؛ تعداد بستری‌های روزانه در 6شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان طی 5 روز اخیر به ترتیب ی 3 ، سه و 10و 7 و 6 بیمار بوده است.

انتهای پیام
captcha