تضمین ثبات و امنیت؛ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی
کد خبر: 4035676
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

تضمین ثبات و امنیت؛ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

امام جمعه شاهرود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت توجه به جهاد تبیین، گفت: تضمین ثبات و امنیت، دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

تضمین ثبات و امنیت؛ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، امروز 22 بهمن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه با اشاره به اینکه انقلاب دستاوردهای بسیاری داشت که برای جوانان باید بازگو شود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید این دستاوردها را در جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد.

وی به هجمه چندجانبه دشمنان علیه ایران اسلامی، اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی دارند تا دستاوردهای انقلاب را بپوشانند و ناامیدی را بین مردم و جوانان ترویج دهند.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه انقلاب دارای دستاوردهای بزرگی بود که تمامیت ارضی و حفظ آن با عزتمندی از جمله آنهاست یادآور شد: تضمین ثبات و امنیت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امینی دیگر دستاورد مهم انقلاب اسلامی را ایجاد زیرساخت‌های علمی و به خصوص فناوری دانست و افزود: امروز ماحصل این زیرساخت‌ها را در بخش‌های پزشکی، امنیتی و نظامی، مهندسی، راه و سد سازی شاهد هستیم که بدون نیاز به خارج جوانان عزتمندانه اقدام به توسعه کشور می‌کنند.

وی با بیان اینکه به اوج رساندن مشارکت‌های مردمی از دیگر برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی توانست ارتقا بینش سیاسی مردم را سبب شود.

امینی به شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: باید تاکید کنیم که سلامت عمومی کشور حق‌الناس عمومی است که یک رسالت همگانی است.

انتهای پیام
captcha