اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی» در سمنان
کد خبر: 4041095
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی» در سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان، با بیان اینکه پویش «اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی» در استان آغاز به کار کرد، گفت: گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، هدف اصلی این پویش است.

اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد اصغر زاده، رئیس حوزه هنری استان سمنان امروز 16 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش «اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی» در استان سمنان آغاز به کار کرد، گفت: این پویش با موضوع ترویج کتابخوانی تا پایان هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این پویش فرهنگی با الهام از سنت حسنه وقف و در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان آغاز به کار کرده اظهار کرد: اهدای کتاب، اهدای نشاط و آگاهی در واقع با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه اجرا شده است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان متذکر شد: این پویش تمام گروه‌های مردمی و مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی مانند کتابخانه‌های عمومی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، پایگاه‌های بسیج، مساجد، مدارس، سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان را شامل می‌شود.

اصغرزاده افزود: این پویش قصد دارد تا در حرکتی مردم کتاب را به کتابخانه‌های عمومی، کانون فرهنگی و هنری مساجد، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، پایگاه‌های بسیج مدارس، سازمان‌های مردم نهاد اهدا کند تا شاهد ترویج و توسعه فرهنگ وقف کتاب و همچنین مطالعه باشیم.

انتهای پیام
captcha