آغاز اعزام دانشجویان سمنانی به اردوهای راهیان نور
کد خبر: 4041857
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

آغاز اعزام دانشجویان سمنانی به اردوهای راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه اعزام دانشجویان به راهیان نور در قرارگاه علم‌الهدی آغاز شده است، گفت: این روند تا ۲۵ اسفند ماه تداوم خواهد یافت.

آغاز اعزام دانشجویان سمنانی به اردوهای راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان عصر روز گذشته 18 اسفند در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اعزام دانشجویان به راهیان نور در قرارگاه علم‌الهدی آغاز شده گفت: این روند در استان تا بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این اعزام‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، یاداور شد: پیش‌بینی می‌شود در مدت اجرای طرح توسط قرارگاه علم الهدی بیش از یک هزار و ۱۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شوند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان متذکر شد: کاروان طلاب استان نیز روز گذشته به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند که در این راستا اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به دلیل شرایط کرونا کرونا قرار است به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار شود.

خالقیان با بیان اینکه ارتقای روحیه جهاد و فداکاری از جمله مهمترین محورهای این اردوها است، یادآور شد: طبق اعلام آموزش و پرورش و به دلیل شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم استان همزمان با روزهای بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه سال جاری از طریق سامانه شاد در اردوی راهیان نور شرکت خواهند کرد.

به گفته وی؛ راه‌اندازی کاروان خادم‌الشهدا با هدف حرکت به سمت مزار شهدا و غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس استان سمنان همزمان با روز نوزدهم اسفند ماه از جمله محوری‌ترین و آغازین برنامه‌های روز ملی راهیان نور در استان است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از استقرار نهضت کمک‌های مومنانه در نمازجمعه این هفته استان خبر داد و افزود: خاطره‌گویی، برنامه‌های هنری و فرهنگی، تولیدات تلویزیونی و رسانه‌ای و… از دیگر برنامه‌های روز راهیان نور در استان است.

انتهای پیام
captcha