نظارت 11 تیم بازرسی بر مدارس سمنان
کد خبر: 4046871
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

نظارت 11 تیم بازرسی بر مدارس سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۱ تیم بازرسی بر مدارس استان نظارت دارند تا پروتکل‌های بهداشتی و همچنین نحوه تشکیل کلاس حضوری درس مورد رصد قرار گیرد.

نظارت 11 تیم بازرسی بر مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان امروز16 فروردین در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در استان سمنان گفت: کلاس‌های درس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، استقرار دو دانش‌آموز در نیمکت‌ها، افزایش زنگ‌های تفریح، تهویه مناسب، رعایت فاصله‌گذاری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۱۱ اکیپ بازرسی در استان سمنان کار نظارت بر مدارس را بر عهده دارند، افزود: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه شامل پنج هزار و ۶۰۰ کلاس درس در استان سمنان از روز چهاردهم فروردین ماه به صورت حضوری دانش‌آموزان را پذیرش کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه به دلیل افزایش واکسیناسیون و شرایط رو به کاهش شیوع کرونا کلاس‌های درسی به صورت حضوری برگزار شدند، اظهار کرد: در مجموع ۱۳۰ هزار دانش‌آموز استان سمنان از روز چهاردهم موظف به حضور در کلاس درس هستند.

دستورانی با بیان اینکه کسانی که در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند می‌توانند از روز بیستم با حضور یکی از والدین خود در مدارس واکسن دریافت کنند، افزود: ۱۰ هزار معلم در استان سمنان رسالت درس دادن به دانش‌آموزان را دارند که خوشبختانه روند واکسیناسیون بین معلمان خوب بوده است.

به گفته وی؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به خوبی مورد رصد و نظارت قرار خواهد گرفت و خانواده‌ها نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha