اعزام چهار کاروان زیارتی از سمنان به حج‌ تمتع
کد خبر: 4056893
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

اعزام چهار کاروان زیارتی از سمنان به حج‌ تمتع

مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان گفت: چهار کاروان زیارتی با ظرفیت ۴۴۰ نفر از شهرستان های سمنان، شاهرود، و دامغان، به حج تمتع اعزام می شود.

اعزام چهار کاروان زیارتی از سمنان به حج‌ تمتع

به گزارش ایکنا از سمنان، خلیل دلپاک، مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنانامروز 24 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام حجاج ثبت‌نامی سال ۹۹ و تاریخ ۲۲ خرداد ۸۶ به قبل برای حج تمتع، گفت: کاروان‌‌های دامغان و شاهرود با ظرفیت ۸۵ نفر و کاروان‌های سمنان و شاهرود با ظرفیت ۱۳۵ نفر در حال نام‌نویسی هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه کاروان تکمیل ظرفیت شدند و کاروان ۱۳۵ نفری شاهرود در حال نام‌نویسی است و افزود: برای تکمیل ظرفیت در صورت نبود متقاضیان به صورت روزشمار از تاریخ ۲۲ خرداد ۸۶ به بعد نام‌نویسی می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان  متذکر شد: ۲ کاروان استان به صورت مدینه‌ قبل و ۲ کاروان به صورت مدینه‌ بعد و با دریافت مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال و ۳۹۰ میلیون ریال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دلپاک، اختلاف قیمت کاروان‌ها را به دلیل تفاوت درجه بندی هتل‌های اقامتی برشمرد و گفت: ثبت‌نام جدید برای حج تمتع تاکنون اعلام نشده است.

وی با اشاره به آغاز اعزام حجاج کشور از ۲۴ خردادماه متذکر شد: حدود یک میلیون و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نامی‌های سال ۸۶ باقی مانده و با وجود ظرفیت کشور و شرایط کرونا، اعزام افراد باقی مانده ۱۰ تا ۱۵ سال نیاز دارد.

مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان یادآور شد: ثبت‌نام کاروان‌های عتبات عالیات نیز در دفاتر زیارتی استان امکان پذیر است.

انتهای پیام
captcha