تثبیت وضعیت بستری‌های کرونایی در سمنان
کد خبر: 4057098
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

تثبیت وضعیت بستری‌های کرونایی در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: وضعیت بستری‌های کرونایی استان تثبیت شده، اما این به معنای رها کردن همه چیز به خصوص واکسیناسیون همگانی نیست.

تثبیت وضعیت بستری‌های کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان عصر روز گذشته 24 اردیبهشت در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با بیان اینکه در حوزه درمان در بحث مقابله با بیماری کرونا در حال حاضر در استان وضعیت مطلوبی داریم اما در حوزه پیشگیری نیاز است تا عادی انگاری کنار گذاشته شود، گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مورد تاکید است.

وی ادامه داد: وضعیت بستری‌های کرونایی استان سمنان تثبیت شده اما بازهم باید مسائل بهداشتی را همچنان رعایت کرد تا سویه‌های جدید کرونا باز نگردد.

ریواده با اشاره به اینکه واکسیناسیون و پوشش حداکثری آن، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سه راهکار پیشگیرانه مؤثر در بحث اقدامات پیشگیرانه است که باید هموار مورد توجه باشد گفت: در حوزه سرپایی، مراجعات، بستری و فوتی‌های کرونا در وضعیت مناسبی قرار داریم که ضرورت دارد رنگ بندی نیز متناسب با این مهم تعیین شود.

به گفته وی؛ از ظرفیت‌ها و تجارب ارزشمندی که در حوزه مدیریت مقابله با کرونا در بحث بازرسی‌ها، نظارت و طرح شهید سلیمانی وجود دارد، برای پیشبرد بهتر طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز در کنار مقابله با کرونا استفاده خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان یادآور شد: هم اکنون شهرستان‌های دامغان، سرخه، آرادان، میامی و مهدی شهر وضعیت زرد و شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار وضعیت آبی هستند.

انتهای پیام
captcha