عرصه جهاد تبيين برای سربازان يک واجب عينی است
کد خبر: 4057104
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

عرصه جهاد تبيين برای سربازان يک واجب عينی است

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه عرصه جهاد تبيين برای سربازان ولايت يک واجب عينی است گفت: ما در اين خصوص با درک صحيح و اشراف نسبت به واقعيات در عرصه فضای مجازی و حقيقی تکليف داريم.

عرصه جهاد تبيين براي سربازان يک واجب عينی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان عصر روز گذشته 24 اردیبهشت در جمع پايوران و سربازان وظيفه ستاد سپاه استان سمنان با بیان اینکه عرصه جهاد تبيين برای سربازان ولايت يک واجب عينی است گفت: ما در اين خصوص با درک صحيح و اشراف نسبت به واقعيات در عرصه فضای مجازی و حقيقی تکليف داريم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت يکی از مسايل اساسی دين مبين اسلام است و براساس روايات دو نعمت سلامتی و امنيت رابطه معنا داری با يکديگر دارند اظهار کرد: مسير تکامل در تعادل سلامت روحی و روانی شکل می‌گيرد.

دامغانی ادامه داد: کسانی که در حوزه سلامت در مقابله با بيماری کرونا تلاش می‌کنند همانند جهادگران اجر معنوی دارند.

فرمانده سپاه استان سمنان در خصوص مردمی‌سازی يارانه‌ها و اقدامات مهم دولت در حوزه‌های اقتصادی گفت: موضوع مردمی‌سازی يارانه‌ها و جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه و مهم دولت در تحقق عدالت و گامی موثر در برخورد با مفاسد افتصادی است.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه البته دشمنان تلاش می‌کنند تا با ناامن سازی و ايجاد نگرانی در افکار عمومي در مسير اجرای اين طرح مهم اقتصادی مانع ايجاد کنند که با هشياری و بصيرت مردم همچون گذشته ناکام خواهند ماند متذکر شد: اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه امری مهم‌است.

دامغانی افزود: اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه از جمله موارد مهم و ضروريات اقتصادی است و با فرهنگ سازی در اين حوزه ناهنجاری هايی مانند احتکار خانگی کالاهای اساسی و اسراف ، در سبک زندگی جامعه امروز کم رنگ خواهد شد.

به گفته وی؛ با توجه به فرمايش مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت جهاد تبيين ،عرصه جهاد تبيين برای سربازان ولايت يک واجب عينیی است و ما در اين خصوص با درک صحيح و اشراف نسبت به واقعيات و بيان آن در در عرصه فضای مجازی و حقيقی تکليف داريم.
یادآور می‌شود در پايان اين مراسم از فعالان عرصه بهداشت و سلامت سپاه استان سمنان تقدير بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha