قرآن‌محوری اساس فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد
کد خبر: 4057162
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

قرآن‌محوری اساس فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انس با قرآن و درس گرفتن از آن در عمل در فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بسیار اهمیت دارد، گفت: در این راستا قرآن باید محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

قرآن محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سمنان شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان امروز 25 اردیبهشت در مراسم افتتاح طرح‌های قرآنی استان سمنان در مسجد المهدی(عج) این شهر گفت: فعالان قرآنی در خصوص تامین مکان برای فعالیت‌ها دغدغه دارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هر مسجد یک پایگاه قرآنی تا فعالیت‌های قرآنی تعطیل نشود اظهار کرد: تربیت حافظ و قاری قرآن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که در این راستا بنا به فرموده ایشان باید حداقل ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور داشته باشیم.

فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مهمترین مرکز فعالیت‌های مردمی و پلی بین بخش‌های مختلف جامعه هستند یادآور شد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم و خط مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گفته وی؛ در سامانه قابل ارزیابی فهما، مدیران استان سمنان حائز رتبه شدند و توانستند با دست خالی چراغ فعالیت مساجد را روشن نگه دارند و پای جوانان را به مساجد باز کنند.

یادآور می‌شود در این آیین از ۲۲ برگزیده پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان و ۱۲ مدیر منتخب سومین رویداد ملی فهما تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha