ایجاد شبکه نخبگان اجتماعی و فرهنگی در سمنان
کد خبر: 4058118
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

ایجاد شبکه نخبگان اجتماعی و فرهنگی در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل شبکه نخبگانی در سطح امور اجتماعی و فرهنگی ضرورت داشته و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

ایجاد شبکه نخبگان اجتماعی و فرهنگی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی استاندار سمنان شب گذشته 28 اردیبهشت در نشست هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرهنگی فرمانداری‌ها و دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری گفت: تشکیل شبکه نخبگانی در سطح امور اجتماعی و فرهنگی ضرورت داشته و نیاز است تا در مباحث و تصمیم‌گیری نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان و معلمان تاکید داشتند، اقدامات جهاد گونه و تصمیم‌گیری مطلوب نیاز امروز جامعه است.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در اینگونه نشست‌ها شناسایی و شناخت اولویت مردم و مجموعه کاری در حوزه اجتماعی و فرهنگی، می‌تواند یکی از خروجی‌های مطلوب باشد، یادآور شد: مسئله‌یابی و حل مشکلات به دور از انفعال، نیاز امروز مدیران و مسئولان جامعه ما است.

ریواده با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم، امنیت و مشارکت دو اصل مهم برای جامعه و حکومت اسلامی تعریف شده افزود: ما باید بر اساس قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها آگاهانه و عالمانه عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha