حمایت از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 4058134
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

حمایت از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از مهمترین مراکز علمی و پژوهشی کشور است گفت: استانداری از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی استان حمایت می‌کند.

حمایت از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان
به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون استاندار سمنان عصر روز گذشته 28 اردیبهشت در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از مهمترین مراکز علمی و پژوهشی کشور است گفت: به جهت توفیقات خوبی که در حوزه‌های مختلف داشته مورد حمایت استان قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: از این حمایت یک فرصت مغتنم برای حل مسائل و مشکلات و چالش‌های جدی استان استفاده شود که در این راستا استان از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی استان حمایت می‌کند.
 
وی بر عضویت جهاددانشگاهی استان در کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی استان سمنان تأکید کرد و افزود: از ظرفیت جهاددانشگاهی استان باید در کارگروه‌های مختلف از خدمات، پتانسیل و توانمندی‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بهره‌گیری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان  با اشاره به اینکه جمعیت یکی از مهمترین چالش‌های استان بعد از کمبود آب است یادآور شد: باید برای حل این چالش در قالب یک برنامه اقدام گام به گام عملیاتی شود، در همین راستا قرارگاه جمعیتی استان به دستور استاندار سمنان تشکیل شده است.
 
به گفته وی؛ جهاددانشگاهی استان می‌تواند در این قرارگاه طرح مرکز درمان ناباروری و سایر طرح‌های مرتبط را ارائه دهد که بر این اساس راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری می‌تواند یکی از نیازهای جمعیتی استان در حوزه درمان را بر طرف کند.
 
ریواده از فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی در راستای اجرایی شدن قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان تقدیر کرد و افزود: ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر برای حفاظت و نگه‌داری از نژاد گوسفند سنگسری ضرورت دارد و از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان به عنوان یکی از محورهای علمی مهم استان برای حفظ این ذخایر حیوانی استفاده می‌شود.
انتهای پیام
captcha