بهترین راه تکریم شهدا، الگو برداری از آنان است
کد خبر: 4058941
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

بهترین راه تکریم شهدا، الگو برداری از آنان است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه الگو برداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است، گفت: مسئولان فرهنگی تولید محتوای فاخر در این زمینه را برای جوانان مد نظر داشته باشند.

بهترین راه تکریم شهدا، الگو برداری از آنان است
به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته یکم خرداد در آئین معنوی «روایت مادری» آئین تجلیل از مقام مادران شهیدان استان به مناسبت روز مقاومت و فتح خرمشهر، با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان نیازمند برگزاری مراسم تکریم نیستند، گفت: الگوبرداری از شهدا بهترین راه تکریم آنان است.
 
وی افزود: مسئولان فرهنگی تولید محتوای فاخر در این زمینه را برای جوانان مد نظر داشته باشند که بر این اساس نویسندگان و فعالان فرهنگی زمینه‌سازی برای الگو پذیری جوانان جامعه از شهدا را که رسالتی سنگین است بر دوش دارند.
 
محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز با اشاره به نشر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس برای رساندن پیام شهدا به نسل جوان، اظهار کرد: کتاب «مادر که باشی» نوشته مرصع کاظمیان مادر شهید طحان از شهدای مدافع حرم و حریم ولایت در واقع بهانه‌ای شد تا بتوانیم ویژه برنامه تکریم مادران شهدا را در استان برگزار کنیم.
 
به گفته وی؛ ۲۵ اثر در خصوص این کتاب و شخصیت مادر شهید طحان از سوی شعرای استان سمنان تولید و عرضه شده  که این مجموعه به صورت کتاب چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha