پایش حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی سمنان
کد خبر: 4058953
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

پایش حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، خواستار پایش وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی به‌عنوان اولین اقدام مورد انتظار خود از قرارگاه عفاف و حجاب در این استان شد.

پایش حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، عصر روز گذشته، یکم خرداد در دومین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اولویت و ضرورت اجتماعی فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها گفت: عفاف و حجاب یک موضوع سیاسی نیست، بلکه در تمدن‌سازی و بیانیه گام دوم انقلاب، یک ضرورت فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه القای ناکارآمدی ارکان‌های انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد متذکر شد: القای ناکارآمدی ارکان انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد.

به گفته وی وظیفه ما در این قرارگاه، یادآوری و پیگیری مستمر موضوعات، قوانین و اسناد تهیه و تدوین شده که در این راستا نیاز است تا قرارگاه عفاف و حجاب به صورت دقیق متمرکز بر روی اقدام و برنامه‌های عملیاتی باشد سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و در نهایت اقدام، در دستور کار ما در قرارگاه عفاف و حجاب قرار دارد.

ریواده با تأکید بر اینکه باید ۱۰ برنامه عملیاتی را با ۵۲ اقدام در دستگاههای اجرایی استان متناسب با قوانین موجود اجرایی کنیم متذکر شد: رصد و پایش وضعیت عفاف و حجاب در دستگاههای اجرایی و اماکن عمومی اولین اقدام مورد انتظار ما در قرارگاه عفاف و حجاب است.

انتهای پیام
captcha