جبهه عمل اسلامی لبنان: پاسخ دردناکی به جنایات اسرائیل می‌دهیم
کد خبر: 4059134
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
در واکنش به ترور پاسدار مدافع حرم اعلام شد؛

جبهه عمل اسلامی لبنان: پاسخ دردناکی به جنایات اسرائیل می‌دهیم

جبهه عمل اسلامی لبنان تجاوز تازه رژیم صهیونیستی به سوریه و ترور پاسدار مدافع حرم در تهران را محکوم و تاکید کرد که در کنار محور مقاومت پاسخ دردناکی به تجاوزات صهیونیست‌ها داده می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای ترور شهید حسن صیاد خدایی، پاسدار مدافع حرم در تهران را محکوم کرد و گفت: دشمن غاصب صهیونیستی مسئول این اقدام جنایتکارانه وحشتناک  است؛ به ویژه پس از اینکه ایران از دستگیری یک هسته تروریستی مرتبط با موساد و سازمان جاسوسی اسرائیل خبر داد.

این جبهه تجاوز دو شب پیش رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق را که به شهادت سه نفر منجر شد، نیز محکوم کرد و گفت: این تهاجم با موشک‌های زمین به زمین از جولان اشغالی و نه هواپیماها صورت گرفت که نشان می‌دهد پیام موشک‌های روسی وارد و متوجه دشمن شد؛ پس از آن که در جریان حمله یک هفته پیش اسرائیل به حومه دمشق این موشک‌ها از یک زیردریایی روسی به هواپیماهای اسرائیلی شلیک شد.

جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای تأیید کرد که در کنار سوریه است تا از حق پاسخگویی محکم و قهرآمیز به این حملات وحشیانه و خونین اسرائیل، متناسب با دشمن، هر زمانی که دمشق مناسب می‌داند، استفاده کند.

این جبهه افزود: جهان آزادگان شرافتمندان، وفاداران و قهرمانان در کنار سوریه، رهبری خردمند و مردم آن در قبال هر تصمیمی خواهد بود تا از تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی که تنها با زور، سلاح و آهن بازدارنده است، جلوگیری کند. آنچه به زور گرفته می‌شود، فقط با زور قابل بازپس‌گیری است.

جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: تجاوز به سوریه و سپس ترور پاسدار ایرانی شاهدی غیر قابل انکار بر این است که دشمن بین این کشور و آن کشور تمایزی قائل نمی‌شود و به دنبال نفوذ در تمام عرصه‌های مقاومت است؛ از همین رو ما بر حمایت خود از همه کشورها و نیروهای محور مقاومت در پاسخ قوی، کارساز و مناسب به همه جرایم دشمن تأکید می‌کنیم.

این جبهه در پایان گفت: دشمن هیچ توجهی به قطعنامه‌های بین‌المللی ندارد و آنها را زیر پا می‌گذارد؛ از همین رو پاسخ به این جرایم از شیوه‌ای که این رژیم متوجه آن شود، ضروری است به نحوی که درد آن را که دهه‌ها بر منطقه تحمیل کرده است، بچشد.

انتهای پیام
captcha