کتاب «کتابت و علامت‌گذاری؛ روشی جدید در آموزش روخوانی قرآن» منتشر شد
کد خبر: 4059417
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

کتاب «کتابت و علامت‌گذاری؛ روشی جدید در آموزش روخوانی قرآن» منتشر شد

کتاب «کتابت و علامت‌گذاری» با محوریت روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن از سوی حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی تألیف و منتشر شد.

کتاب «کتابت و علامت‌گذاری» با محوریت روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآنبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیرمؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در آخرین پست صفحه خود در اینستاگرام به نشانی m.m_taba_tabaei، آخرین کتاب تألیفی خود را با عنوان «کتابت و علامت‌گذاری» با محوریت روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن را بارگذاری کرده است.

طباطبایی معتقد است «از آنجا که فراگیری روخوانی و روان‌خوانی قرآن، نخستین گام در مسیر انس با این کتاب است، آموزش صحیح و روشمند روخوانی، می‌تواند راه را برای رسیدن قرآن‌آموزان به مراحل بالاتر هموار کند. بنابراین بهترین روش در زمینه آموزش روخوانی قرآن، روشی است که مشارکت حداکثری قرآن‌آموزان را در امر یادگیری در پی داشته باشد، به طوری که  در پایان آموزش، بتوانند به راحتی کلام وحی را صحیح و روان بخوانند».

حجت‌الاسلام طباطبایی در این کتاب با تمرکز درس بر روی سوره یاسین، آموزش روخوانی را با روش جدید کتاب و علامت‌گذاری به مخاطبان ارائه کرده است تا ضمن علامت‌گذاری کامل آن، روخوانی و روان‌خوانی قرآن را بیاموزند و در نهایت سوره یس را حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha