تبیین طرح‌های فرهنگی متناسب با نشاط اجتماعی در سمنان
کد خبر: 4059632
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

تبیین طرح‌های فرهنگی متناسب با نشاط اجتماعی در سمنان

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ غنی استان و باهدف ایجاد نشاط اجتماعی تبیین شود، گفت: کارگروه علمی به عنوان بازوی مشورتی قوی در ذیل شورای فرهنگی ایجاد شود.

تبیین طرح‌های فرهنگی متناسب با نشاط اجتماعی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون استاندار سمنان شب گذشته 4 خرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ غنی استان و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی تبیین شود، گفت: کارگروه علمی به عنوان بازوی مشورتی قوی در ذیل شورای فرهنگی ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌سازی فرهنگی زمانی محقق می‌شود که پیوست فرهنگی خوبی در استان داشته باشد، متذکر شد: رسانه‌ها به اولویت‌های فرهنگی استان به صورت یک جریان رسانه‌ای بپردازند.

 معاون استاندار سمنان  متذکر شد: رسانه‌های استان نکاتی را که می‌تواند به اجرای طرح عادلانه‌سازی طرح هدفمند سازی رایانه‌ها کمک کند انعکاس دهند، چرا که این طرح بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست.

ریواده با تاکید بر اینکه آگاهی، دانایی و علم در بحث اجرا و اقدام جهاد گونه مهم است، متذکر شد: باید فرهنگ اقدام جهادی در استان زنده شود که بر این اساس در حوزه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دستورالعمل‌های علمی در حوزه اجرایی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های معنویت و اخلاق باید در جوانان و نوجوانان استان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اجرای طرح و تکلیف قانونی هدفمند کردن یارانه‌ها در راستای مبارزه با فساد و تحقق عدالت در اجرای طرح‌های اقتصادی در بحث تأمین معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است.

محمد رضا صادقی ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز  با تاکید بر اینکه کشور ما به واسطه دولتی بودن و تک محصولی بودن با برخی مشکلات اقتصادی بعضاً دچار نوسان در تأمین نقدینگی می‌شود گفت: در راستای تخصیص بهینه منابع از تمام پتانسیل‌ها برای تأمین اقتصاد کشور باید بهره گرفت تا هدر رفت، فساد و رانت خیز بودن منابع جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار اولویت، تأمین کالاست  متذکر شد: بگذاریم کمبودی در بازار ایجاد شود، متذکر شد: حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان در دستور کار مدیران و مسئولان استان قرار دارد از سوی دیگر در راستای تحقق جهاد تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری تا وقتی اقتصاد به نوسانات نرخ ارز و مناسبات سیاسی باشد، مشکلات اقتصادی زیادی مواجه خواهیم بود و برای برون‌رفت از این مشکل باید اقتصاد خودکفا در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha