پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرحومه مریم کاظم‌زاده
کد خبر: 4059778
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرحومه مریم کاظم‌زاده

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرحومه مریم کاظم‌زاده پیام تسلیت داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مریم کاظم‌زاده، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«کل نفس ذائقه الموت

ارتحال بانوی هنرمند مرحومه مریم کاظم‌زاده، عکاس جنگ و همسر شهید والامقام علی اصغر وصالی بار دیگر دل‌ها را روانه روزهای حماسه هشت سال دفاع‌مقدس در برابر کانون‌های استکباری جهان کرد.

در زمانه‌‌ عروج شهید پاسدار صیاد خدایی که بار دیگر کوچه‌پس‌کوچه‌های ایران را به حال و هوای مقاومت و ایثار گره زد، در روزگار فتح ظفرمندانه خرمشهر، عروج مرحومه کاظم‌زاده نیز دلها را روانه آن عاشقان گلگون‌کفن کرده است.

روح بلند مرحومه کاظم‌زاده که کتاب «عکاسان جنگ»‌ در سپهر فرهنگ و هنر این سرزمین می‌درخشد بدون شک گنجینه‌ای است که برای نسل‌های آینده ایران و جهان و همه حقیقت‌طلبان جهان به یادگار باقی خواهد ماند.

مرحومه کاظم‌زاده هیچگاه از مسیر نورانی همسر شهیدش وصالی جدا نماند و حیات پربرکت خود را تا آخرین نفس به انقلاب و ارزش‌هایش گره زد و در خط ولی‌امر مسلمین باقی‌ماند.

فقدان وجود چنین بزرگانی برای جامعه هنری و دوستداران انقلاب جبران‌ناپذیر خواهد بود و چون داغی بر سینه آنها باقی خواهد ماند.

روح این بانوی آزاده با حضرت زینب کبری(س) محشور باشد و از خداوند متعال برای بازماندگان‌اش صبر جمیل طلب می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha