تغییر ساعات کاری ادارات در سمنان
کد خبر: 4062458
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

تغییر ساعات کاری ادارات در سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان طی بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تغییر ساعات کاری ادارات در سمنان
به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، فاطمه منصوری، معاون استاندار سمنان عصر روز گذشته 16 خرداد در بخشنامه‌ای ضمن اعلام تغییر ساعات ادارات استان سمنان به واسطه کاهش مصرف انرژی گفت: پیرو بخشنامه شماره ۵۰/۶/۱۱۲۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و با عنایت به تصویب نامه هیئت وزیران به شماره ۲۶۷۴۳ت/۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ و حسب دستور و تاکید استاندار به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات عمومی، غیر دولتی و شهرداری‌های استان از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۵/۳۱ در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۲ تعیین می‌گردد.
 
وی افزود: بدیهی است ساعات کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی به مردم هستند از این قاعده مستثنی است.
 
معاون استاندار سمنان متذکر شد: رعایت بخشنامه فوق‌الذکر مورد تاکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج گردد.
انتهای پیام
captcha