۱۸۷ کودک سمنانی تحت حمایت حامیان مقیم خارج کشور هستند
کد خبر: 4063718
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

۱۸۷ کودک سمنانی تحت حمایت حامیان مقیم خارج کشور هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه ۱۸۷ کودک استان تحت حمایت حامیان مقیم خارج کشور هستند، گفت: تعداد حامیان ایرانی‌های مقیم خارج از فرزندان معنوی خود در استان افزایش داشته است.

۱۸۷ کودک سمنانی تحت حمایت حامیان مقیم خارج کشور هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 22 خرداد در جلسه با خیران و نیکوکاران با بیان اینکه تعداد حامیان ایرانی‌های مقیم خارج از فرزندان معنوی خود در استان افزایش داشته گفت: جذب حامیان خارج از کشور از ۹۹ تا ۱۴۰۰ با رشد ۴۳ درصدی مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حالی حامیان خارج کشور ۴۰ نفر در سال ۹۹ بود که این رقم طی سال گذشته به ۵۷ نفر رسید افزود: در این راستا تعداد کودکان تحت حمایت از ۸۸ نفر به ۱۸۷ افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه نیکوکاران مقیم خارج حمایت از فرزندان ایتام در استان را عهده‌دار هستند، متذکر شد: این احسان و نیکوکاری میان هموطنان ما در خارج کشور شایان تقدیر است.

بحیرایی با یان اینکه گسترش همدلی، ترویج احسان و نیکوکاری در کمیته امداد ادامه دارد، افزود: خیران می‌توانند با ورود به سایت  ekram.emdad.ir  فرزند مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین از طریق کارت‌های بانکی ایران به او کمک کنند.

به گفته وی هموطنان خارج از کشور در صورت تمایل به حمایت از فرزندان بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد می‌توانند مشخصات ذیل را به کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل (ایرانی)، آدرس ایمیل، نام کشور محل سکونت، شماره تلفن یا موبایل خارج از کشوربه ایمیل Smn-ekram@emdad.ir ارسال کنند و نام کاربری و رمز عبور سایت، پس از حداکثر ۷۲ ساعت به آدرس ایمیل ایشان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha