پاسداران در تمامی عرصه‌ها خالصانه عمل می‌کنند
کد خبر: 4064108
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

پاسداران در تمامی عرصه‌ها خالصانه عمل می‌کنند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها براساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند.

پاسداران در تمامی عرصه‌ها خالصانه عمل می‌کنند

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 23 خرداد در اردوگاه قائمیون سپاه استان سمنان، گفت: اردوی رزمی فرهنگی قائمیون با هدف همدلی و حفظ آمادگی‌های رزم و همچنین برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معنوی توانست اهداف از پیش تعیین شده را محقق کند.

وی ادامه داد: پاسداران در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه، حوزه‌های امنیتی و اقتصادی در کنترل بازار و برنامه‌های مرتبط با آن و همچنین خدمت در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی، معنوی و بصیرتی در هر زمان که کشور ما و به‌ویژه استان ما نیاز به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج داشته باشد پاسداران سپاه استان سمنان این قابلیت را دارند که تغییر وضعیت دهند و در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت و حوزه جنگ نرم ایفای مأموریت کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها براساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند و نه براساس ماموریت و داده‌ها افزود: ویژگی سپاه پاسداران این است که تکلیف محور است و هر کجا که احساس می‌شود که پاسداران بر اساس تکلیف باید در عرصه‌ای ورود پیدا کند، ورودشان ورود جدی است.

به گفته وی پاسداران تاکنون در تمامی عرصه‌ها مؤثر و موفق بوده‌ اند که در این راستا  سپاه استان به نام حضرت حجت(عج) است و تمامی شهدایی که تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شده‌اند حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

انتهای پیام
captcha