برگزاری رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان
کد خبر: 4064117
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

برگزاری رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری سومین رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی ویژه دانشجویان، کارآفرینان و مبتکران در طرح‌های فناورانه در سمنان خبر داد.

برگزاری سومین رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان سمنان، علی منصفی‌راد، رئیس این نهاد امروز، 24 خرداد از برگزاری سومین رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی در سمنان خبر داد و افزود: در راستی تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سومین رویداد استارتاپی مواد و تجهیزات پزشکی به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان در تاریخ 21 تیرماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد استارتاپی در 5 حوزه شامل، طراحی، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات پزشکی، توانبخشی و فیزیوتراپی، فناوری نانو در پزشکی، فناوری اطلاعات و اپلیکیشن‌ها در پزشکی، هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی و رباتیک پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان متذکر شد: در پایان این رویداد استارتاپی، ایده‌های برتر معرفی شده از سوی هیئت داوران همراه می‌توانند برای اجرای طرحها و ایده‌های خود در مرکز نوآوری مواد و تجهیزات پزشکی جهاد دانشگاهی سمنان مستقر شوند.

به گفته وی علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، میتوانند با شمارههای 33337141، 09127312820، 09921797856 مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس حاصل نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود در حوزه‌های 5 گانه اعلام شده، از طریق مراجعه به آدرس https://se.uast.ac.ir/fa/form/375 اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha