راهپیمایی بانوان جمهوری آذربایجان در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی + فیلم
کد خبر: 4064537
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

راهپیمایی بانوان جمهوری آذربایجان در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی + فیلم

شماری از بانوان جمهوری آذربایجان با راهپیمایی به سوی مزار شهدای این کشور در باکو خواستار مجازات اهانت کنندگان به مقدسات و خداستیزی در جمهوری آذربایجان شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از کانال یوتیوبی حجاب آذ 313،  در  راهپیمایی بانوان محجبه جمهوری آذربایجان که از این کانال یوتیوبی منتشر شده است، مشاهده می‌شود که آنها با سر دادن شعارهای «به خدا اهانت نشود؛ مسلمانان به خواب نروند» و «اهانت کنندگان به خدا مجازات شوند»، با حضور بر سر مزار شهدا به درد دل با شهدا پرداختند.

در این نوحه‌سرایی، صدای یکی از بانوان جمهوری آذربایجان به گوش می‌رسد که با گریه و زاری، یکی از درگذشتگان در این مزار را خطاب قرار داده و می‌گوید: برای فاسدان اخلاقی در این کشور آزادی وجود دارد ولی برای مسلمانان آزادی وجود ندارد.

بانوانی که با ممانعت نیروهای پلیس در مقابل ورودشان به مزار شهدا مواجه شده بودند، با صدای بلند فریاد می‌زدند:  اینان زنده‌اند. بگذارید ما گلایه‌هایمان را به این زنده‌های واقعی بگوییم. وقتی زنده‌های ظاهری صدای ما را نمی‌شنوند، بگذارید حرفمان را به خفتگان در خاک بگوییم.

یکی از بانوان با صدای بلند تصریح کرد:  وقتی حکومت مرده و وقتی الهام علی اف مرده است و صدای ما را نمی‌شوند، بگذارید با شهدایمان حرف بزنیم که زنده‌اند.

در پایان این ویدئو صدای فردی که در ظاهر به نصیحت این بانوان پرداخته، به گوش می‌رسد که بانوان معترض را بطور ضمنی تهدید می‌کند و در جواب او، یکی از بانوان می‌گوید: نمی‌توانید ما را با این حرف‌ها بترسانید. نمی‌توانید ما را از راه حق بازگردانید. حتی در صورت بی‌نتیجه ماندن این حرکت، ما نزد خداوند به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم. والسلام. خداوند بالاخره ظلم‌هایی را که در این کشور وجود دارد، نخواهد پذیرفت. خداوند نهایتا یک راه روشنایی برای ما قرار خواهد داد. اهل بیت(ع) هم شکنجه خوردند. مگر سرهای اهل بیت(ع) را نبریدند؟ مگر کودکانشان در راه‌ها کتک نخوردند؟ ما از آنها برتر که نیستیم! بالاخره پایانی برای این وضعیت خواهد بود. این ظلم پایان خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha