تحصیل 2500 دانشجو در مراکز علمی کاربردی سمنان
کد خبر: 4065222
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

تحصیل 2500 دانشجو در مراکز علمی کاربردی سمنان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با اشاره به تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان سمنان گفت: مدرسان با مدارک دانشگاهی و مدرسان خبره و صنعت کار ( بدون مدارک دانشگاهی) مشغول به فعالیت هستند.

تحصیل 2500 دانشجو در مراکز علمی کاربردی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید محمدیان سمنانی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان‌سمنان امروز 29 خرداد در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان‌ در ۷۸ رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد اظهار کرد: متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته در دوره حرفه‌ای و مهندسی فناوری و گروه‌های فرهنگ و هنر، مدیریت، خدمات کشاورزی و صنعت از تیرماه امکان ثبت‌نام دارند.

وی افزود: متقاضیان با مدرک تحصیلی کاردانی به بالا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترم مهرماه امکان ثبت‌نام دارند که در این راستا با افزایش رشته‌های جدید و متنوع شمار رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته افزایش یافته و دانشجویان در ۱۲ مرکز آموزشی علمی کاربردی استان امکان تحصیل دارند.

محمدیان سمنانی با اشاره به پیش‌بینی ایجاد مراکز آموزشی علمی کاربردی در دامغان و گرمسار گفت: ۲ مرکز در شاهرود، یک مرکز در بیارجمند، ۲ مرکز در مهدیشهر و هفت مرکز در سمنان فعال است و شمار دانش‌آموختگان مراکز آموزشی علمی و کاربردی استان به ۲۳ هزار نفر می‌رسد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان با اشاره به تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان سمنان یادآور شد: مدرسان با مدارک دانشگاهی و مدرسان خبره و صنعت کار ( بدون مدارک دانشگاهی) مشغول به فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان‌سمنان با اشاره به فراهم شدن امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه یادآورشد: بر اساس نیازسنجی فراخوان جذب مدرسان حق‌التدریس در تیرماه برای سال آموزشی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ منتشر می‌شود و دوره‌های توانمندسازی مدرسان جدید برای ارتقا عملکرد کیفی مدرسان نیز پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

محمدیان سمنانی یادآور شد: ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان، بورسیه تحصیلی دانشجویان، پرداخت وام دانشجویی و نرخ پایین شهریه به نسبت دیگر دانشگاهها از مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان‌ سمنان از احیای مراکز دانشگاهی علمی‌کابردی شهرداری سمنان و منحل شدن دانشگاه علمی کاربردی دادگستری خبرداد.

انتهای پیام
captcha