شرکت کره‌ای در مالزی کارخانه غذای حلال می‌سازد
کد خبر: 4065616
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

شرکت کره‌ای در مالزی کارخانه غذای حلال می‌سازد

یک شرکت کره‌ای قصد دارد با سرمایه‌گذاری مشترک با یک شرکت مالزیایی در زمینه تولید غذای حلال فعالیت کند.

شرکت SPC کره جنوبی

به  گزارش ایکنا به نقل از کوریا هرالد، شرکت SPC کره جنوبی سرمایه‌گذاری مشترک 31 میلیون دلاری با Berjaya Food مالزی انجام می‌دهد تا بازار حلال را هدف قرار دهد.

Paris Croissant، یکی از شرکت‌های تابعه Paris Baguette سنگاپور، بخشی از گروه SPC کره جنوبی، 31 میلیون دلار برای یک سرمایه‌گذاری مشترک با Berjaya Food مالزی برای تولید محصولات غذایی حلال در مالزی سرمایه‌گذاری کرده است.

کره هرالد گزارش داد که سرمایه‌گذاری جدید، با هدف تأسیس یک مرکز تولید مواد غذایی جدید در پارک فناوری نوساجایا، در شهر جهور باهرو، نزدیک بندر تانجونگ انجام شده است.

این کارخانه با مساحت 16500 متر مربع قرار است تا ژوئن 2023 تکمیل شود و حدود 100 نوع شیرینی، کیک و سس تولید کند. برجایا فود مستقر در کوالالامپور حق امتیاز فروش محصولات استارباکس و جولیبین را در مالزی دارد.

 به گفته مقامات، موقعیت بندری این شهر، آن را به یک نقطه استراتژیک برای انتقال کارآمد لجستیک در سراسر آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه تبدیل کرده است. این کارخانه قرار است در ژوئن سال آینده تکمیل شود. گروه SPC قصد دارد تا سال 2030 بیش از 600 فروشگاه در آسیای جنوب شرقی افتتاح کند.

انتهای پیام
captcha