ضرورت تقویت محتوای مجالس و هیئت‌های مذهبی
کد خبر: 4065936
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

ضرورت تقویت محتوای مجالس و هیئت‌های مذهبی

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت تقویت محتوای مجالس مذهبی و همچنین آموزش ارکان هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: هیئت‌ها به علت وجود جوانان کانون‌های مهم ترویج و تبیین هستند.

هیئات مذهبی، کانون‌ جهاد تبیین هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، شب گذشته، 31 خرداد در گردهمایی هیئات‌ مذهبی استان سمنان در  مجموعه شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: هیئات مذهبی کانون جهاد تبیین هستند.

وی ادامه داد: هیئات‌ فضایی مناسب برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان و تبیین مسائل دینی و مذهبی برای این قشر هستند که در این راستا باید به فعالیت‌های هیئات‌ مذهبی بها داد.

حجت‌الاسلام زمانی با بیان اینکه وحدت بین فعالان عرصه هیئات باعث پیشروی در دین می‌شود و این مقوله باید در بین فعالان فرهنگی و دینی در سطح استان‌ها تقویت شود، متذکر شد: در سازمان تبلیغات اسلامی وحدت و انسجام لازم وجود دارد که همه هویت‌ها و استعدادها حفظ شود و لیکن باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها بهره‌گیری کرد.

وی بر ضرورت تقویت محتوای مجالس مذهبی و همچنین آموزش ارکان هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئات به واسطه داشتن مخاطب به خصوص جوانان کانون‌های مهم ترویج و تبیین محسوب می‌شوند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید از فرصت‌ها و نقاط قوت موجود نهایت بهره‌برداری را به عمل آوریم، افزود: تقویت فعالیت‌ها و به‌کارگیری جوانان در هیئت‌های مذهبی یک اصل مهم و اساسی است.

انتهای پیام
captcha