ایکنای کردستان، خبرگزاری برتر عرصه تبلیغ دین شد
کد خبر: 4065958
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

ایکنای کردستان، خبرگزاری برتر عرصه تبلیغ دین شد

ایکنای کردستان خبرگزاری برتر عرصه تبلیغ دین شناخته شد و در همایش «تجلیل از فعالان عرصه دین» از ملیحه سیفی، دبیر خبرگزاری ایکنای کردستان تجلیل شد.

تجلیل از ایکنای کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، یکم تیرماه در همایش «تجلیل از فعالان عرصه دین» با گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از مولودهای انقلاب اسلامی در راستای تبلیغ دین بوده و دستگاهی خدمتگزار، تسهیلگر و حمایت‌کننده جریان‌های دینی و مردمی در عرصه سنت حسنه تبلیغ دین بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان تبلیغات اسلامی تکلیف و شأنیت خود را در خادمی جریان‌ها و شبکه‌های موجود تبلیغی می‌دانند، افزود: در این راستا اگر جایی مانعی بر سر راه فعالان عرصه دین وجود داشته باشد، برای برطرف کردن آن مشکل و مانع اداره تبلیغات اسلامی پشتیبان و حمایت کننده خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: علما، ماموستایان و مبلغان طلایه‌داران و پرچمدار عرصه تبلیغ دین است اما این امر تکلیفی بر گردن تک‌تک آحاد جامعه اسلامی بوده و تبلیغات اسلامی نیز خادم و حامی فعالیت‌های این عرصه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی شور و نشاط و تکاپوی خاص در این اداره ایجاد شده است، گفت: در این راستا تاکنون برنامه‌های فرهنگی متنوعی در سطح استان کردستان اجرا شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار کرد: زیارت خانواده شهدای تبلیغ، دیدار با خانواده بازنشستگان متوفی، امضای میثاق‌نامه تجدید عهد فعالان عرصه دین با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تبلیغ و تقدیر از مجاهدت‌های آنان از جمله برنامه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بوده است.

وی به همایش تجلیل از فعالان عرصه دین اشاره کرد و افزود: در این همایش امروز از 36 نفر از از فعالان و ماموستایان و روحانیون فعال در عرصه دین تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ ایکنای کردستان خبرگزاری برتر عرصه تبلیغ دین شناخته شد و در همایش «تجلیل از فعالان عرصه دین» از ملیحه سیفی دبیر خبرگزاری ایکنای کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha